joi, 1 noiembrie 2012

Comanda IHERB

Dupa 12 zile de cand am plasat comanda(v-am povestit de ea AICI) pe site-ul iherb, am primit coletul la posta de care apartin! D”abia asteptam sa intru in posesia pensulelor!

 

1.  Real Techniques by Samantha Chapman, Your Eyes/Enhanced, Shading Brush - 5.99 $

2. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Blush Brush - 8.99 $

3. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Expert Face Brush - 8.99 $

4. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Stippling Brush - 9.99 $

5. EcoTools, Bamboo 6 Piece Brush Set - 10.40 $(au avut reducere 20%)

6. EcoTools, Bamboo 6 Piece Eye Brush Set - 7.22 $(au avut reducere 10%)

 



Sunt indragostita absolut de pensulele RT! Sunt atat de moi si placute cand umbli cu ele pe fata! Aveam kit-ul pentru fata si vroiam si celelalte pensule...
De la Eco Tools  am ales varianta Bamboo 6 piece Brush Set si Bamboo 6 Piece Eye Brush Set care sunt travel - size(mai mici). Si acestea sunt moi si placute la atingere, 100% ”cruelty - free”!

7. Desert Essence, 100% Pure Jojoba Oil, for Hair, Skin and Scalp, 4 fl oz (118 ml) - 9.41 $(a avut reducere 33%)

Il folosesc seara in loc de crema si vad ca ii prieste tenului meu(care este mixt).



8.  Giovanni, Frizz Be Gone, Super Smoothing, Anti-Frizz Hair Serum, 2.75 fl oz (81 ml) - 6.78 $(a avut reducere 15%)

Are consistenta unui gel si este nevoie de putin produs pentru o aplicare(asta este un plus pentru ca serurile pe care le-am mai incercat au fost mai fluide si le terminam repede). Impresii dupa mai multe utilizari...

9.  Chocolove, Almonds & Sea Salt in Dark Chocolate, 3.2 oz (90 g) - 2.66 $(a avut reducere 11%)

Ciocolata este tare buna! Are un amestec delicios de sarat cu dulce... yummmmmiiiii! 

De la Freebies am ales Special, Heel BHI, Traumeel, Homeopathic Ointment, 0.14 oz (4 g) 

Puteti folosi codul meu(gift code) - DHM042 - pentru discount de 10% la comenzi mai mari de 40$ si discount de 5% pentru comenzi sub 40$.

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu