luni, 26 noiembrie 2012

CONCURS Glitter manicure

Astazi dau startul unui concurs avand va tema ”Glitter Manicure”! Concursul este deschis national si se va desfasura in perioada 26 noiembrie - 01 decembrie(pana sambata inclusiv); in data de 02 decembrie voi posta pozele cu manichiurile participantelor, urmand ca in data de 03 decembrie sa anunt castigatoarele(vor fi trei castigatoare) si sa trimit coletele astfel incat sa le primiti de Mos Niculae! :)
Sunt doua reguli importante ce trebuiesc respectate pentru a participa:
1. Sa ma urmariti prin GFC(rubrica din dreapta paginii, la Persoane interesate)
2. Sa imi trimiteti pe adresa de email georgia.tanase@gmail.com o poza(poate sa fie si colaj) cu manichiura facuta de voi(sa se vada cel putin 4 unghiute) alaturi de o hartie/obiect pe care sa fie scris CONCURS GEORGIA. Pentru realizarea manichiurii puteti utiliza orice tehnica doriti(puteti chiar sa utilizati tehnici diferite la fiecare unghie), aplicatii, desene, stampilute etc atata timp cat pe fiecare unghiuta veti folosi si glitter! O sa va rog sa specificati in email numele vostru si produsele folosite pentru realizarea manichiurii!
Premiile:
Locul I - 9 oje: China Glaze some like it haute, Farle 340, Rapsodi 359, Oriflame colour breeze, Maybelline Colorama 80, Flormar 398, Chissa 218, Chissa 292 si Chissa 222
Locul II - 7 oje: OPI I brake for manicures, Flormar 419, Umbrella 61, Golden Rose 107, Orkide 838, Natty 484 si Natty 363
Locul III - 6 oje: OPI fly, Golden Rose 106, Farmec 32, Orkide 251, Rapsodi 350 si Chissa 256



Sper ca va plac premiile si tema concursului! D”abia astept sa vad unghiutele voastre stralucitoare! :D Castigatoarele le voi alege eu... pot sa apreciez o manichiura mai elaborata(mi-ar placea sa vad modele noi, sa adaugati o nota personalizata) sau sa imi placa foarte mult doar oja cu glitter folosita! :) Imaginatia nu are limite!

A bientot!

10 comentarii:

  1. Vai cat e de frumos concursul si ce premii minunate :X macar locu 3 de l-as castiga :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) Succes! Mă bucur ca va place concursul!

    RăspundețiȘtergere
  3. am facut manichiura :D
    astept ziua de maine sa fac poze la lumina naturala, sa se vada mai bine.
    [ andra katerina]

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta tema, maine ma voi inscrie si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. maine ma apuc si eu :D:D recunosc ca nu ma pricep deloc la manichiura /pedichiura..dar am ceva gliteer pe acasa asa ca maine incerc si eu....sper sa iasa ceva ceva:)) Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. oricat glitter e, nu ? adica nu toata unghia, poate fi si o linie, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricât glitter, numai sa fie pe fiecare unghie! :))))

    RăspundețiȘtergere