joi, 1 august 2013

July Beauty Favorites

A trecut si luna lui Cuptor. In luna iulie am preferat machiaje mai lejere, naturale si am pus accent pe hidratarea pielii, mai ales dupa expunerea la soare. Am sa va arat fardurile mele preferate, cremele pentru corp si fata, ojele preferate si alte cateva produse de makeup.

Avon, Planet SPA - luxury spa with black caviar extract - aceasta crema de fata a fost surpriza lunii trecute, in sensul ca nu ma asteptat ca tenul meu sa se impace asa bine cu ea. Am primit-o de la mama mea (are tenul matur si uscat si prefera cremele mai emoliente) si imi place pentru ca se absoarbe repede in piele si nu imi provoaca iritatii (am tenul mixt, sensibil si greu gasesc o crema care sa imi placa).
Fardurile de pleoape preferate (pe langa paleta Lady Grey de la MAC): Inglot (swatch-uri AICI), Sigma Grasp, Sleek - Oh so special (swatch-uri AICI), Artdeco - glow couture (swatch-uri AICI).
Deborah - Instant volume lip gloss +C - are efect de marire a buzelor fara sa intepe rau buzele si sa creeze un disconfort - il gasiti la Marionnaud si Inglot matte lipstick #417 <3

Vichy, Dermablend - setting powder - pudra translucida pentru fixarea machiajului, hipoalergenica si fara parabeni; Farmasi, Teracotta powder #02 - iluminator: Real Techniques, contour brush - o folosesc si pentru aplicarea iluminatorului(apropo, acum puteti gasi pensulele RT si la noi: Real Techniques Romania)
Lush, Karma Kream - crema pentru corp si maini; contine apa din flori de portocal, ulei de migdale, ulei de paciuli care are o aroma unica, relaxanta. Se absoarbe usor si parfumul te invaluie intreaga zi. Le multumesc celor de la Lush Romania pentru ocazia oferita de a descoperi si testa aceasta crema minunata. :*

OPI Solitaire, Honey Ryder si Vesper - achizitionate de la Beauty In The Bottle

La final, vreau sa amintesc si de evenimentul favorit al lunii iulie: Beauty Chat(Aici gasiti impresii de la eveniment), si sa le multumesc, inca o data, organizatorilor: Denis Radu PR, Anne Hartung(Lola`s Box) si Crenguta Oprisan(Krengootza Makeup).


Kisses, G

3 comentarii:

  1. Si eu am crema de fata de la Avon si ma inteleg bine cu ea, intra repede in piele si nu imi ingrasa deloc tenul...stiu ca am citit review-uri negative la alte personae si ma bucura sa vad ca nu sunt singura care sunt multumita de ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar imi place! Am mai multe produse din gama asta, primite de la mama, si toate sunt ok! :*

      Ștergere
  2. Iluminatorul de la Farmasi mi-l doresc si eu, sper sa ajung curand prin Auchan, parca acolo am vazut un stand. Pupici

    RăspundețiȘtergere