vineri, 9 mai 2014

LovelyWholesale Giveaway on Tumblr



LovelyWholesale au un Giveaway foarte tentant care se desfasoara pe Tumblr (click Aici), timp de 3 zile (in perioada 9 - 11 mai): "Follow to win $50"!
Tot ce va trebui sa faceti este sa va logati pe Tumblr (sau sa va faceti cont daca nu aveti deja), sa urmariti  LovelyWholesale (follow) si sa distribuiti timp de 3 zile (o data pe zi, in perioada 9 - 11 mai 2014) poza lor care anunta concursul.
Vor fi alesi 6 castigatori (2 castigatori in fiecare zi din cele 3) si fiecare va castiga cate un voucher in valoare de 50$.
Daca doriti sa urmariti activitatea mea si pe Tumblr, Acesta este contul meu.
Va recomand sa va inscrieti la concurs pentru ca pe site-ul lor (Aici) gasiti accesorii, haine si bijuterii la preturi mici si cu 50$ veti putea pune in cos multe produse. Zilele acestea eu am plasat o comanda la ei si mi-am luat multe inele (setul acesta de inele costa doar 1.99$!), cercei, 2 ceasuri si 2 perechi de ochelari de soare! D'abia astept coletul!

Succes!

Kisses, G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu