luni, 16 iunie 2014

NOTD: Touch of neons

Imi plac combinatiile alb - negru, dungi si buline si accente puternice de culoare (atat in vestimentatie, cat si pe unghii). Golden Rose Holiday 80 este una dintre culorile neon preferate de mine (alaturi de verdele neon Holiday 81) si cred ca o sa abuzez de ea vara asta. Bine, in ultima perioada am o fixatie pentru galben si nuanta asta cu finish texturat (si infuzii fine sclipicioase) de la Golden Rose este perfecta!
 Produse folosite: Golden Rose Holiday 80; Rich Color 35 si buline cu French Manicure White Tip; pe inelar: Holiday 60; Rich Color 35 si Nail Art 101 pe unghia degetului mic.





O alta manichiura cu texturate in culori neon pe care v-am aratat-o pe pagina de Facebook Gia Make-up Blog: Golden Rose Holiday 76, 80, 77, 81; Galaxy 02 si si Jolly Jewels 103 pe inelar. Mai multe poze cu pedichiura gasiti Aici.



Make-up: Golden Rose Blue Mascara si Professional Palette Eyeshadow 107 Neon Line

Kisses, G

6 comentarii:

  1. Ce mult imi place primul model :X

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Primul model de manichiură este şi preferatul meu, deşi toate îmi plac! ♥♥
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfoai, ce dementiale sunt nuantele verzi. Eu m-am indragostit de oja sand de-am primit-o la workshop, nu stiu ce nuanta e , dar nu o mai dau jos de pe unghii :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt perfecte si nuantele si combinatiile! Absolut perfecte pt vara! M-am indragostit de toate. Sper sa primeasca tanti de la noi 76 si 77 pt ca nu stiu ce ma fac fara ele :)) Superbe manichiurile tale :*

    RăspundețiȘtergere