vineri, 14 noiembrie 2014

Review: Born Pretty Store Water Decals

Zilele trecute am primit cateva accesorii pentru unghii de la Born Pretty Store. Nu mai incercasem o manichiura cu water decals si chiar eram curioasa sa vad daca sunt asa de usor de folosit. Pentru cine nu are talent la desen (sau vrea sa scuteasca timp), stampingul si aceste water decals (tatuaje pentru unghii) mi se par a fi o solutie foarte buna pentru a obtine manichiuri de efect.




Water decals sunt niste imagini/ tatuaje care se pot transfera/ imprima pe unghii.
Cum se folosesc?
Am aplicat o baza colorata (Golden Rose Color Expert 05, 47 si 77) si am asteptat sa se usuce.
Am taiat/ decupat modelele de trandafiri dorite si le-am indepartat folia transparenta. Am pregatit un recipient in care am pus putina apa calduta; am pus in apa primul model cu trandafirasi avand grija ca hartia sa fie in partea de jos iar modelul imprimat deasupra. Dupa cateva secunde hartia pica la fundul paharului si ramane deasupra (la nivelul apei) modelul transparent cu trandafirasii colorati. Cu o penseta l-am luat din apa si l-am aplicat pe unghie; nu se lipeste asa ca il puteti manevra/pozitiona usor unde doriti. Am tapotat cu hartie unghia pentru a inlatura picaturile de apa si am aplicat un strat de Gel Look Top Coat de la Golden Rose. Am repetat operatiunea si pentru cealalta unghie.
Concluzia: sunt usor de folosit si a iesit o manichiura frumoasa, in plus nu se vad ca ar fi lipite asa cum sunt stickerele pentru nail art.
  Water decal-urile cu trandafirasi le gasiti Aici, la pretul de 2.86$ - Nail Art Water Decals Transfer Stickers Red Rose Pattern Sticker H050, item #14925.





Site-ul Born Pretty Store asigura transport gratuit international, indiferent de valoarea cumparaturilor. Puteti beneficia in plus de 10% discount la o comanda, folosind codul RRGX31.

Kisses, G

3 comentarii: