joi, 29 octombrie 2015

Halloween nails

Fie ca petreceti sau nu Halloween-ul, este funny sa purtati o manichiura tematica(scarry sau mai putin infricosatoare) in aceasta perioada. Bineinteles, negrul, portocaliul si rosul(bloody red si dark red) sunt culorile specifice acestei sarbatori, insa puteti opta si pentru nuante intense de mov sau verde, in functie de modelul ales. Daca preferati manichiurile simple, fara modele sau sclipici, glittere etc, eu va propun un visiniu lucios(Golden Rose Prodigy Gel 21) sau mat(aplicati si un strat de Matte Top Coat), blackest black(Golden Rose Prodigy Gel 23), combinatia de negru cu orange(ex: orange pe inelar si aratator si negru pe celalte unghii) sau un gradient in nuante de rosu(asa cum veti regasi printre manichiurile de mai jos). Daca aveti talent la desen cu siguranta veti putea face modele mai elaborate sau, mai simplu, le puteti stampila sau folosi water decals/stickere etc. 
Sper sa va placa si sa va inspire manichiurile pe care vi le propun! Pentru realizarea lor am folosit integral produse Golden Rose pe care le puteti achizitiona si online de la Cosmania (www.cosmania.ro).

Golden Rose Prodigy Gel 23 este cel mai intens, lucios si rezistent negru. Manichiura arata impecabil si rezista minim 7 zile. Seturile Golden Rose Prodigy Gel le gasiti Aici la pretul de 35 ron.


Pastrand baza neagra(Golden Rose Prodigy Gel 23), am aplicat doua water decals cu fantome, Jolly Jewels 118 pe inelar iar pe aratator am folosit o baza argintie(Color Expert 62) si un strat de Jolly Jewels 118(imi place tare mult combinatia asta).



O manichiura mata cu glitter este intotdeauna de mare efect. <3
Golden Rose Rich Color 35, Jolly Jewels 108, Matte Top Coat.


 Dark blue witchy nails: Golden Rose Color Expert 86, 3D Glaze Top Coat 11, blue glitter.
Golden Rose Color Expert 84, Rich Color 108, Jolly Jewels 106.
 Bloody red: Golden Rose Prodigy Gel 21.

 Gherute in armura, in special pentru unghii ovale/migdala. Am pastrat baza visinie(Golden Rose Prodigy Gel 21) si am delimitat cu nail art negru #106 zonele unde am aplicat lac de unghii argintiu(Golden Rose Color Expert 62).




Golden Rose Color Expert 82, 35, 80, 34 si 36.
Golden Rose Color Expert 02(alb), 49, WOW! 89(negru), Jolly Jewels 106, Gel Look Top Coat.


Kisses, G ; )
*Aici puteti vedea machiajul de zoombie realizat anul trecut.

3 comentarii: